Учитись важко, а учить ще важче,
Але не мусиш зупинятись ти,
Як дітям віддаси усе найкраще,
То й сам сягнеш нової висоти.
П.Сингаївський
Навчання обдарованих дітей - завдання, що
вимагає спільних дій багатьох фахівців.
Олімпіади - це радість інтелектуальних
змагань і можливість випробувати свої знання з шкільних предметів.
Участь дітей в олімпіадах допомагає вчителю показати значимість предметів, що вивчаються в школі, збагачує якість навчання, дозволяє спланувати індивідуальну роботу з талановитими учнями і показати батькам перспективи розвитку їхньої дитини.
Саме олімпіади дозволяють учневі пізнати і проявити себе, дають можливість самоствердитися. Навіть незначні досягнення породжують в учня віру в свої можливості.
Олімпіади сприяють виявленню та розвитку обдарованих учнів, так як деякі учні не виділяються на уроках: вони старанно вивчають програмний матеріал, не виходячи за його рамки. Але під час олімпіади такі учні часто виявляють свій творчий хист під час вирішення нестандартних завдань.
Участь дітей в олімпіадах допомагає вчителю показати значимість предметів, що вивчаються в школі, збагачує якість навчання, дозволяє спланувати індивідуальну роботу з талановитими учнями і показати батькам перспективи розвитку їхньої дитини.
Саме олімпіади дозволяють учневі пізнати і проявити себе, дають можливість самоствердитися. Навіть незначні досягнення породжують в учня віру в свої можливості.
Олімпіади сприяють виявленню та розвитку обдарованих учнів, так як деякі учні не виділяються на уроках: вони старанно вивчають програмний матеріал, не виходячи за його рамки. Але під час олімпіади такі учні часто виявляють свій творчий хист під час вирішення нестандартних завдань.
На виконання наказу Міністерства освіти і
науки України від 19.08.2016 року № 1006 «Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів у 2016 – 2017 н.р.» та відповідно до
Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових і спеціальних
дисциплін і з метою пошуку, підтримки, розвитку творчого потенціалу учнів і у жовтні 2016 року в школі-інтернаті «Джерело» було проведено І етап
олімпіад з базових дисциплін.
Моніторинговий аналіз участі учнів в
олімпіадах з базових дисциплін показав такі результати:
№
п/п
|
Назва предмета
|
Клас
|
Приймали участь (кількість)
|
Переможці
(І місця)
|
1
|
Російська мова
|
5
|
10
|
Колеснікова Юлія
|
6-Б
|
6
|
Долгая Карина
|
||
8
|
4
|
Шатохін
Ростислав
|
||
9-Б, А
|
4
|
Осипчук Лілія
|
||
2
|
Біологія
|
7-Б, В
|
8
|
Савельєв
Богдан,
Долгая Елеонора
|
8
|
4
|
Чорнокнижна
Дар’я
|
||
9-А, Б
|
9
|
Свиридюк
Дарина, Колосок Ксенія,
Осипчук Лілія
|
||
3
|
Історія
|
8
|
3
|
Шатохін Ростислав
|
9-А, Б
|
3
|
Васильєва
Наталія
|
||
4
|
Українська мова
|
5
|
10
|
Жилкіна Аліна
|
6-А, Б
|
13
|
Морозова
Вікторія
|
||
7-Б, В
|
3
|
Ритова Поліна
|
||
9-А, Б
|
9
|
Колосок Ксенія
|
||
11
|
2
|
Пивоварчик
Анастасія
|
||
5
|
Математика
|
6-Б
|
5
|
Переяслов Артем
|
7-В, Б
|
8
|
Ритова Поліна
|
||
9-А, Б
|
6
|
Свиридюк Дарина
Олійник Альона
|
||
6
|
Хімія
|
9-А, Б
|
7
|
Геворкян Артур,
Колосок Ксенія
|
7-Б, В
|
8
|
Савельєв
Богдан,
Долгая
Елеонора.
|
||
Географія
|
7-Б,
В
|
7
|
Ритова Поліна
|
|
8
|
3
|
Фокіна Марія
|
||
9-А,
Б
|
6
|
Ковальова Яна
|
Вчителі на засіданнях МО історико-гуманітарного та
природничо-математичного циклів обговорили
результати участі учнів школи-інтернату
в предметних олімпіадах і розробили заходи
щодо покращення роботи та запровадження в систему роботи занять з обдарованими
дітьми.
Автор Сапальова Н.Г. (Рекомендовано для блогів МО)
Комментариев нет:
Отправить комментарий